Annas mamma, vad kul.

Hallå i hålet. Tänkte berätta lite för er om min helg, för det vet jag att ni så väldigt gärna vill höra. I lördags kom först Erik ut. Vi gick en lerig promenad med hundarna. Sen kom även Tomme och Michelle och det bidde en massa mat osv. Jag lämnade sällskapet efter några timmar för att åka in mot staden. Spenderade kvällen med Emma, Anna och Ankan. Var ett par svängar på Kafé Lillebror, hetsdiskuterade skräckfilmer och så ringde Carl och han var i Malmköping och ingen förstod någonting. Framför allt inte vem Carl var. Somnade sedan gott i Mommis och Vaaris säng.
I morse gick vi till Coop och införskaffade frulle. 12.05-bussen var 15 minuter försenad.
I övrigt har dagen bestått av att sova och glo dumburken.

Alltså, om ni någon gång funderar över varför min blogg inte har så galet många prenumeranter;
Läs bloggen.

Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Hejsan linn:D

Jag undrar om det är okej, att hänga på Mallan till eran fest den 30de?:)

Vore kul och få komma, puss //fiia

2009-10-27 @ 22:41:19
URL: http://ellensofiaandersson.blogg.se/
Postat av: Sofia Andersson

SV:´

Vad bra:D ska man klä ut sig, ahah?

isåfall vad ska du vara?

2009-10-28 @ 10:21:53
URL: http://ellensofiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0