Alphaville.

Bra dag har det varit! Matten gick riktigt bra för typ första gången den här terminen... På Etik- och Livsfrågor satt vi bara och skrev rent intervjuerna. Mediekommunikationen såg ut att bli trist men var riktigt rolig tack vare våra fantasiska annonsidéer. Lunchen ägnades åt att göra stan med Ankan, gött att vara igång igen. Satt sedan i pluggade till regnets rytmer i sällskap av Ankan, Anna, Fanta och Kitkat, göttgöttgött! Avslutade med Samhällskunskap, genomgång och lite frågor, flöt på.
Vet inte varför jag fortsätter att sammanfatta mina dagar hela tiden, speciellt inte när de i stort sett bara innehåller skolarbete. Menmen.
Efter skolan mötte jag i alla fall upp med pappsen och vi for till Tuna Park. Min kamera hade kommit! OCH. Den var redan reparerad! OCH. Det kostade ingenting! Så.jävla.fint.

Har nu färdigställt den tredje engelskauppsatsen, om Chinese Foot Binding, schöönt. Måste bara studera lite Naturkunskap också inför morgondagens förhör innan jag får duscha och drömma sött. Har i alla fall betat av en hel del på två dagar. Det ska nog gå fint det här, he-he. Heido.

Kommentarer
Postat av: KJELLE

ÅÅÅH NAJS MED KAMERAN DU <3

2009-10-01 @ 22:25:54
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

gulle

2009-10-02 @ 15:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0