Tjockskärmar.

I morse när pappa väckte mig var jag dödstrött och förstod inte vad han höll på med. Men sedan insåg jag att det var Öppet Hus idag = bara att pallra sig upp. Tanken var att vi skulle ha mum, blev mest att sitta och leka i ps. Satt och pratade med Erik som letat sig dit. Efteråt åkte vi en sväng till Tuna Park och därefter till Mommi och Vaari. Tjuvinledde decemberkäket med rödbetssallad och lanto bland annat. Satt inte fel. Sedan jag kom hem har jag hunnit klippa ihop en finfin rulle från Findoland, åtminstone börjat.
Går och kissar nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

oh röbetssallad och lanto!<3

2009-11-29 @ 02:04:16
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0