Then another finger.

Idag stannade jag i soffan för att kurera mig mot en hotande förkylning eller något sådant. Nu tycks faran vara över och baletten drar igång imorgon istället. Har sedan jag till slut återuppstod från min dvala i alla fall hunnit städa rummet. Dock så dog dammsugaren av okänd anledning innan jag var klar. Sadface, inte vackert under sängen kan jag lova.
Senare blir det äppelpaj, dumburk och kanske lite naturkunskap. Får väl kanske avsluta med att läsa klart Illustrerad Vetenskap också. Hittade lånekvittot idag, 19 oktober skulle den vara tillbaka.

Kommentarer
Postat av: ida

Svar på kommentar: tack så mycket linn! gillar din bajs-header hehe :D

2009-11-02 @ 21:33:53
URL: http://overflooded.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0