T.

Spenderade hela måndagen hemma då jag var kind of ledig. Är i väldigt dålig form också så att säga. Kanske får grisen. Pappa kom hem med två fina ting, en färsk Kent-biljett och ett paket daimglass. Gör absolut ingenting värre! Nu konverserar jag med Lisa och kollar gamla bilder, saknar HalmstadsbrudN min mer än på länge! Under mitt bildtittande var jag inne i mappen Finland 2007 där det fanns en del riktigt schyssta bikinibilder på mig! Nämen skämtåsido, men jösses vilken tränad mage! suck... Något att sträva efter? Nåja, nog om det. Anna befinner sig i Härnösand, det faktumet bara ploppade upp i skallen. Själv har jag aldrig varit högre upp än Mora i Svea rike. Har dock flängt runt överallt i hela jävla allt under Mora. Nåvääl, får julstämningsvågor över mig då och då. Visst, tiden går förbannat fort, men det är ju ändå ett visst tag kvar... vet i alla fall vad Lisa och Mommi & Vaari ska få av moi. Då vet ni. Tjarå.

Kommentarer
Postat av: classmate ida

haha, vilken härlig blogg du har! :D

2009-11-10 @ 10:15:55
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej baby. idag snöade det ganska mycket här. det gjorde mig GLAD! ses om några dar' vettja <3

2009-11-10 @ 20:20:25
URL: http://papperspase.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0