Dig.

Kände mig frisk i några dagar men nu är halsen emot mig igen. Tänker dock ignorera den för jag har inte tid att vara sjuk.
Idag var jag & mamma och kollade på Tommes och Michelles nya lägenhet. Så jävla fin! Sen hälsade vi och Tomme & Erik på Vaari och han var på strålande humör så det var mysigt. Åkte sen hem till Mommi och käkade mat vilket var väldigt välbehövligt då jag inte ätit sen frukost. På grund av detta åt jag mig fördärvad förstås men det är smällar man får ta. Pappa kom in och hämtade mig eftersom mamma skulle på tjejmiddag typ, inte ofta det händer.

Känner att veckan som kommer kommer bli seg, men får väl hoppas att jag har fel. Efter det sen kommer nog allt bli väldigt nice. Får hoppas att jag har rätt. Imorgon har jag prov i matematik igen, kommer säkert gå åt helvete nu med, men vi får hoppas att det går lite mindre åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0