Smöris.

Hällö. Nu äre natt mellan lördag och söndag. Nätter är trevliga tycker jag, ensamma nätter, de är himla fina minsann.
Jag blir lite öm därbak, men det får en stå ut med. Förut var Ellen, Emma och Dennis här, mycket trevligt. Är oerhört mätt nu också, efter vår fina kladdkaka och lite jordnötsringar (mycket)

Igår sov jag och Lisa i mommis och vaaris lägenhet. Det var fint, som alltid. Ni förstår, Lisa är himla bra.
Världsbäst är hon. Talade, sjöng, dansade och åt oss fördärvade. Idag blev jag två jackor och en skjorta rikare (yy)

Kommentarer
Postat av: en himla bra tjej

oh du är så älskvärd att jag dör lite<3

2009-05-10 @ 12:46:20
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0