Shoez.

Nu går tiden satans fort alltså och sommarlovet närmar sig med trevliga stormsteg. Idag fyller finaste Lisan hela 19 år minsann, något som både hon och jag haft en förmåga att glömma bort i körkorts- och studenttider. Men idag är det ändå hennes stora dag (k-k-k-k-k-lyyyscha)

I förmiddags irrade jag, far och emzing omkring i Kvicksund för att dela ut papper. Gjorde antagligen helt åt skogen fel, men vad gör det om hundra år (som en viss Lisa brukar uttrycka det) Hann med att fråga självaste Anders Ankan Parmström (hockeylegendar och kommentator) om vägen, men han visste lika lite om Kvickan som vi.

Och ikväll smäller det igen, hatkärlekens största pionjär Eurovision Song Contest går av stapeln.
Hur det går för Sverige? Jag tror på total succé, eller enorm flopp. Sist jag trodde det blev det det sistnämnda (The Ark)
Tydligen är Norge en av favoriterna i år, bara en sån sak.

Kommentarer
Postat av: Marlena Ernman

helt klart förlust, men vad gör de om hundra år?:P

2009-05-16 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0