You, shook me all night long.

Mnååh vilken bra dag alltså. Allt var som vanligt på förmiddagen. Hade världens sämsta redovisning på engelskan. Men sen var det godeligoa typ pannkaksaktiga små rektanglar i matsalen. På eftermiddagen var vi på fotoutställning i Torshälla. Det var nice! efter det skulle vi ta porträtt av varann i typisk Torshällamiljö? men när jag skulle ta på Emma så funkare inte, då öppna jag batteriluckan och där vare tomt! hon e för smart den kvinnan, Gunnar (fotolärare) asgarvade, hahaha. Fick leasa av Ankan och Anna istället. Kastrerade mig själv också.
Sen åkte vi precis förbi bollhuset på vägen tillbaka, men var tvungna att åka tillbaka till skolan, bara för att lägga in bilderna och sen åka tillbaka dit igen! träningen gick sämstbajsfittakuk.
Sen åt jag, sen somnade jag och vaknade vid 21.30. Japp min goa dag det.
Men imorgon är det fredag=överchill och b-nappar <3

Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

just det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-06 @ 06:57:01
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: pontus

yeah! :)

2009-03-06 @ 23:08:05
URL: http://ppontus.webblogg.se/
Postat av: ANNA

Det blev ju inga b-nappar :oo :(

2009-03-06 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0