Nämen, bajs dårå.

Angelica säger att hon inte tycker om leverpastej.
Men om hon gjorde det så skulle hon nog äta det med gurka.

Varje, varje, varje! vecka konstaterar vi att fredagar är meningslösa. Sämst. Men bäst också.
Kom tidigt i morse för att filma färdigt "Mötet" mysi film alltså!
sen matte,lunch,samhäll,svenska,idrott. Mmmm. Gör mycket på fredagar, speciellt på svenskan.
Men det vet ni väl redan?

During the days tänker jag på roliga saker jag ska skriva, haha fult jag vet.
Men jag glömmer alltid bort :( men därför förblir min blogg väldigt snygg.

Kommentarer
Postat av: en tjej som heter tammi i efternamn

din blogg är bäst juuh! förresten har jag sett 3 personer idag som jag trott varit du, jag tror det är ett tecken på att vi måste ses, fika..typ inom en snart framtid!<3333333pussinutttifjutttiguttttlutt

2009-03-13 @ 21:00:33
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Evelina

svar: nu blev jag lite osäker, shit ska ju köpa den själv så måste leta upp den igen. Attans ! Men tack för att du påminde mig, men skriver så fort jag fått reda på de :)

2009-03-13 @ 23:35:21
URL: http://evelinaasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0