I see your true colors.

Tjyyy. Har ont i skallen as hell, ska sova snart. Men jag har ett stoort problem;
Är galet sugen på köttbullar. Helt fel läge liksom, nyss käkat varma mackor, står och borstar tänderna.
Så börjar mamma fixa matlåda och en köttbullsarom sprider sig i hela huset. Fel läge eller inte,
då väcktes min lust för köttbullar. Men den kommer tyvärr inte att stillas ikväll :(

I skolan hade vi varken riktig spanska eller samhäll för vi filmade en demonstration mot vapenexport mm,
ska ha det till våran nästa film. Den som kommer efter den vi påbörjade idag... vi har vandrat runt i
staden, jag som übercool hiphopsnubbe och Anna som very uppklädd bratkvinna, typ. Trevlans med
lite uppmärksamhet tycker jag ;)

Bedtime!

Kommentarer
Postat av: ode

Köttbulllar... mmm.. FIN ÄRU

2009-03-09 @ 22:20:50
Postat av: ode

Köttbulllar... mmm.. FIN ÄRU

2009-03-09 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0