Hallå.

Ikväll har jag ingenting särskilt att berätta. Därför tänkte jag, genomgod som jag är låta Anna Odes önskan slå in och skriva ett inlägg om bara BARA henne!
Anna Helena Ode föddes 15/4-1992 på okänd plats i Svea Rike. Hennes far (som för övrigt var en mycket stilig välvårdad ung man) hette Sonny och hennes mor (som är från Norrland) Susanne. Annas storebror som endast var två år om ens det (det beror på födelsedatum) hade redan införskaffat sig polisonger i nyansen brunt.
Annas uppväxt i Strängnäs (eller hur? där bor hon i alla fall nu) var fin. Men hon kände hela tiden att något fattades.
Men så en vacker dag, ca 16 år senare, närmare bestämt den 18/8-2008 fylldes tomrummet i Annas hjärta och hon kände att hennes liv blev komplett. Hon mötte den bedårande Linn Rosenborg och det klickade direkt. Eller nä, från början vara Anna ett litet estetemo, men då hon tog sitt förnuft till fånga och gick med i medieklubben började vänskapen gro. Idag kan Linn kanske inte tänka sig ett liv utan Anna Ode. Hon älskar ju henne.
Knäppt va?

Kommentarer
Postat av: LIZZZA

skriv ett inlägg om mig, alltså om en etstemo!

2009-03-31 @ 14:21:16
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: hemliz hjehrehehihih <3

fiiiifaaaaaaaaaaaaaaaaaan du gör mina dagar (speciellt spanskan) bäst skaru vet <23<3 <3

2009-03-31 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0