Alltså,jag älskar chokolade.

Dags för blogga, dags för macarena. Det var ju ett par dagar sen,hehe. Har knappt haft tid, och framför allt inte lust.
Meneh i fredags tog jag trebussen hem, den var smockad! Drog till Emma vid sjutiden, och runt åtta gick vi till Bygdegårn. Festen var niice, även om Emma tyvärr va lite sjuk. Men vi skaka' rumpa ändå. Den va ju slut vid ett så då åkte jag hem. Åt litegrann för jag var ashungrig, sen la jag mig.

Igår hade vi match mot Dolphins 91. Vann med 75-37, skitbra tjejer! Så nu är seriesegern klar, har en match kvar
bara innan Final Four. Leila och Mommi var där och tittade också :)
På kvällen kollade jag bara på teve och tog det lugnt. INGEN dator!!!!! (yyyy)

Idag har allt varit otroligt slött...
MEN VADIHELL? Kul att det kan publiceras också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0