Som en knytnäve för fan.

Gårdagen spenderades till att börja med i skolan. Hade data, sen hål då vi vandrade runt på stan, kollade när alla jb-elever gick förbi i klänningar och skjortor, kändes helskumt,haha. På bilden fick vi bara reda på betygen, sen fick vi gå. Käkade pizza i matsalen, sen vare Eskilfestivalen. Satt i aulan och kollade på när de sjöng och dansade och hade sig. Jonte and the funky flames var förstås bra, men resten va skapligt b. Sen blev det att sega runt på stan, sen träffade jag Emma som var kvar så då vart det lite roligare.
Anyway, 17.30 var det möte, men typ alla var sena så det blev vid sex nångång. Tog sjubussen hem där jag träffade Molly, och Filippa som varit i Hässlehom (Siesta) :))))

Idag väckte pappa mig klockan sex. Käkade frukost. Sen skulle jag lägga mig lite igen eftersom jag skulle med 8.12-bussen. Så jag satte klockan på ringning, 6.55. Och då vaknade jag, sen stängde jag av klockan. Tänkte att jag skulle gå upp direkt eller ställa ny tid. Sen fick jag sms från Emma där hon frågade om vi skulle åka 7.32-bussen. Så jag skrev "Är det inte tio över?" och skickade sms;et. Sen efter en stund ryckte jag till av en duns. Då hade jag tappat mobilen i golvet, så jag tänkte att jag skulle ta upp den och ställa ny tid eller något.
Nästa gång jag vaknar frågar mamma om jag ska strunta i att åka in eller åka med henne och komma lite sent? vadå, öööhhh? jo då är klockan tio över åtta, yippie ka yey, klyftig tjej. Nåja, går upp ur sängen, funderar på vart mobilen är. Just det, under sängen. Tar upp mobilen, ser ett missat från Emma (ack om ljudet varit på) och ett sms: Nä, nu tar jag tio över, gör du också det? Va? tänker jag, jag skrev ju. Går in på sms, där står det: "är det inte tio"
Jag hade somnat mitt i sms:et och inte ens hunnit skicka det innan mobilen for i golvet. Pigg brud, japp.

Usch vad långt inlägget blev. Jobbigt. (För er alltså,h3h3h3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0