Zpenande.

Igår kväll träffades vi ett gäng från klassen + Adam och Eric på Strömsholmen för att picknicka. I motsats till vad morgonen tytt på så var vädret riktigt trevligt, om man bortser från vinden. Dessutom bjöd Ung Eskilstuna oss på gratis korv, och vi tackade givetvis inte nej! Därefter vandrade vi vidare till Rotan där det satt ett gäng till. Åt ännu mer och hade det fint. Vid tjugo i tio fick jag och Moa bege oss mot bussen. När jag kom hem kollade jag på tv en stund med mammsen och sen lade jag mig, någorluuunda tidigt åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Elm

Sv: nice ;) Freddy Kreuger är sexig ju XD haha!

2009-07-25 @ 13:03:56
URL: http://storamolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0