Svein.

Japp det bidde en blåbærstur før mig, Bente och Silje. Fanns hur mycket som helst! Men vi plockade tills vi fyllt en hink ungefær, sen kænde vi oss nøjda. Vi var dock inte ensamma i skogen. Dær var æven Norska livræddningshundsællskapet eller något sånt, som trænade sina hundar. Så vi fick "hjælpa till" genom att våra føremålen som skulle letas upp så att sæga. De gjorde inget særskilt, flængde bara førbi oss då och då. Och jag blev absolut inte biten. Dæremot blev jag vældigt kladdig av alla mosade blåbær. Ahahahaha, det finns bara en som førstår det roliga i detta, och det ær en mycket lurad man.

Eftersom jag inte hade några långsiktiga tankar så ålade jag glatt runt i det fuktiga riset och blev vældigt bløt både om ben och rumpa. Kænde mig skitsexig nær vi lunsade in på mataffæren efteråt. Nåja, vad fan gør det om 100 år. Faktum ær att det inte gjorde nåt 10 minuter senare heller, eller øver huvud taget før den delen. Ikvæll blir det paj!

Kommentarer
Postat av: Kawa

jag hatar dig

2009-07-30 @ 03:36:45
URL: http://www.nitadinfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0