Startin' Something.

Sitter nu i Siljes sæng, kom hit vid fyratiden. Inte till sængen, hær har jag bara suttit en liten stund,men till Norge alltså. 
Igår åkte jag tåget från Arboga, satt bredvid en medelålders indier/engelsman som luktade skøljmedel och curry. Hela kittet ni vet, beiga prasselbyxor, ljusgul kortærmad skjorta och joggingskor från Reebok.
Strax innan vi var framme i Herrljunga meddelades det att vi var 10 minuter førsenade, men att tåget mot Uddevalla væntade. Detta ledde till att vi rusade som en flock jagade antilooper genom gångarna på stationen. Gissa om det var skønt att sætta sig på det andra tåget sen! Åt choklad och læste Kalle Anka. Var framme vid halv tre och blev upphæmtad av Mia och Erik, samt Robert och Elin som åkte en annan bil. På kvællen satt jag, Erik, Janne och Robert och kollade film. Superhero Movie, Min brors flickvæn och Die Hard 2. Sen såg vi nåt skræckprogram också. Kul att træffa alla! Har inte sett Marketta, Janne, Robert och Mia sen 2001. Paulie och Ricky var skøna typer också! 

Anyway, begav oss av vid tolvtiden idag. Var raka spåret med undantag før ett stopp vid Svinesund, d.v.s. precis innan grænsen. Dær fanns det møøøøøe godiiiis. Handlade lite innan vi for vidare. Var framme strax innan fyra. Dag och Erik ær ivæg och handlar mat nu, ær så jææææævla hungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0