Spotlight.

En sak jag har svårt att förstå mig på är den eviga hetsjakten på läsare till sin blogg. Det kommer alltid upp små "annonser" på bloglovin, typ: "Kolla in min blogg, och lägga gärna till den. Så lägger jag till din" eller "Ska vi lägga till varann på bloglovin" och liknande. Och nu har det ju till och med kommit någon slags tjänst där man samlar poäng och på så vis automatiskt får läsare till bloggen, eller rättare sagt besökare, om dem är läsare vet man ju inte. Det här tycker jag är ganska konstigt. Givetvis är det roligt med många läsare, jag skulle inte banga ett hundratal prenumeranter eller nånting sånt. Men vadå, i så fall vill jag ju att folk ska gå in på min blogg och tänka; Wow, vilken bra blogg. Den måste jag följa! typ. Jag vill inte att folk ska lägga till bara för att, bara för att själva bli tillagda osv. Då tappar ju bloggen fullständigt sin mening enligt mig.
Nu håller säkert väldigt många inte med mig (den meningen låter konstig, visst?) men det är bara positivt, om man kan säga så. Hur skulle världen se ut om alla höll med mig om allt? ack ack ack... Men så är det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: KhZ

vem bryr sig

2009-07-14 @ 15:21:27
Postat av: nu ska lisa kommentera

säger tjejen som kollar sin besöksstatistik ständigt

2009-07-14 @ 17:56:59
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Jennnn

Men vafan, jag håller med om varje ord du skrev här! Fast jag kanske inte får hålla med, jag är ju en devote:are... Dock inte en trogen devote:are! Win

2009-07-14 @ 19:59:39
URL: http://abnorm.devote.se
Postat av: angelica

word

2009-07-14 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0