Hot mac.

Närru, inte blev det nån tidigt säng på mig inte. Men den här gången lyckades jag i alla fall somna snabbt. Fast först var jag bara tvungen att äta någonting för jag var så ofantligt hungrig att det enda jag låg och tänkte på var mat. Men som sagt, när jag väl släckte lampan vid kvart i fyra ungefär så somnade jag snabbt.
Sen drömde jag att jag och pappa ringde Fousi halv sju på morgonen och tvingade honom att öpnna kiosken för att jag skulle kunna köpa en kebabpizza.
Vaknade ändå vid tio, men var skaapligt seg. Velade länge om jag skulle stanna uppe (jag gick upp för att släppa ut hundarna en sväng) eller sova lite till. Jag valde förstås det sistnämnda, men nu är jag uppe och har faktiskt varit det en stund ;) och solen skiner ju till och med!

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAH ska fan ringa fousi nån gång då och se om de funkar ;o typ mitt i natten efter en fest ,skulle va great!

2009-07-13 @ 17:07:29
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0