Glöd.

Igår när jag och mamma var i stan så skulle vi handla lite på Coop. Gick runt själv ett litet tag för mamma var tvungen att fixa ny scanner då den vi fått såklart inte funkade. Fyfan, säger jag bara! Förstår inte hur folk klarar av att gå runt och handla själva. Kundvagnar, barnvagnar, kärringar, snorungar, överallt! Håll på att bli galen. Skulle lämna "företräde" till en tant, men då snodde hon vågen jag var på väg till istället. Tur att mammsen var snabb.
Sen fanns det möjlighet att provsmaka Pringles också. Givetvis kunde jag inte motstå den chansen, så jag tog en av varje (dill & grill, hon som stod där tycktes finna det rimmet väldigt underhållande) Och jösses vad märkligt det kändes att stå där och trycka chips medan hon tittade på, haha. Fick beslutsångest om jag skulle ta en liten tugga eller stoppa in hela på en gång, det blev det sistnämnda, vilket ledde till att jag troligen såg väldigt tjock ut. Sen när jag pratade med henne var visst chipset inte riktigt nere än och det i kombination med min sexiga heshet gjorde min röst fullkomligt bedårande. Hon vände sig snabbt till nästa kund.

Jag köpte ett rör.

Kommentarer
Postat av: Kawa

bahahah du är så tjock!!!

2009-07-25 @ 11:41:53
URL: http://www.nitadinfru.se
Postat av: Nattis

Ville bara tala om att jag älskar dig, Linn<3

2009-07-25 @ 12:27:34
URL: http://nathaliemariaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0