Eple.

Har suttit och wikipediasurfat lite, har dock inte hittat något lämpligt Jag berättar vad som helst-ämne, så det får vänta. Jag utgick från ordet Bajs och har därifrån vandrat via bl.a Pervo-kris, Bildundervisning och Temperatur. Under resans gång stötte jag även på en man som kallades Lord Kelvin och var en brittisk fysiker. Han, gott folk, råkade vara född på samma datum som undertecknad, fast 168 år tidigare. I och med det, fick jag lära mig kanske det viktigaste av allt, nämligen att 26 juni 2006 öppnades en ny motorväg på E4:an förbi Markaryd, det ni!!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja, dom är så himla underbara :D

2009-07-08 @ 13:18:26
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0