Kerstin Dellert verkar lite psycho.

Åh, jag verkligen känner att skoldagar är så himla värda att beskriva. Matte,samhäll,svenska. Idrott också, men bidde ingen för mig. Jodå så att, har köpt godis idag. Har lekt våldtäktsman. Har köpt två par byxor. Har gått en promenad. Har tittat på På Spåret. Har tittat på lite Let's Dance. Har tittat på Hjälp! Har tittat på Boston Legal. Har suttit vid datorn. Har säkert gjort någonting annat också. Ätit mat har jag ju också gjort. Kanske nåt mer.
Åh, vet ni vad. Nu känner jag att fredagskvällar också är väldigt värda att beskriva. Beundrar er som orkar läsa mina blogginlägg. G'natt.

Kommentarer
Postat av: anna fkn ode

Jag orkar ALLTID läsa hehehe

2009-01-31 @ 12:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0