When they say come on.

Godmorgon eller förmiddag eller ja whatever. Här sitter jag, nyss käkat frulle, håret står rakt upp typ. Igår vare fest, inte den roligaste men nice att träffa lite människor. Fick gå runt i Evelinas skor ett tag också... Linn+klackar=
jadu, vad säger man. Sen vare en kille som lyckades va inlåst på toan hur länge som helst.. det var lite roligt.
Klockan två ska jag befinna mig i sporthallen, jourlag.. nåja. Hamnar man på golvet äre ganska nice. Meneeeh, först tänkte jag försöka hinna städa lite. Får väl se hur det går.

åååheeeh, lyssnade på Alla som inte dansar i en fkn shabby trappuppgång igår.
Blev GANSKA pepp på Götet då asså.

Kommentarer
Postat av: maliN

haha de va ju typ 5 pers som lyckades bli inlåsta där efter också, bla laura och elin xD men kul kväll med er ! <3

2009-02-01 @ 12:08:38
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0