Vi rör oss, ni står still.

Idag åkte vi i vanlig ordning med halv åtta-bussen för att därefter ha engelska halv nio-till tio. Ni vet redan att efter det kommer ett stort hål fram till tjugo över tolv. Men idag var engelskan inställd... ni kan själva räkna ut vad det innebär. Käkade kycklingciabatta på 21:an till lunch. Anna fick florsocker på ögonbrynet hela tiden. Men eftersom hon bara åt semla så skulle hon ha mat i matsalen sen. Då kastade hon en spagetti på mig som hamnade i behån. Det var äckligt och läskigt. hehe. Hade tydligen inte information på texten utan reklam först. Blev glad över det, men samtidigt kunde de varit skönt att bli av med det tråkiga och se fram emot det lite roligare... menmen.
Därefter lång rast förstås. Satt och förhörde Emma på spanskan och tränade lite på mitt förhör.
Men sen bidde det så att vi som inte skulle ha prov fick sluta istället. Jag gick runt på stan lite och väntade på Emma. Sen tog vi tjugoifyra-bussen hem. Jag hade alltså en lektion. Smek.

Har kollat lite på forever21.com och hittat lite jag ska beställa till sommaren, hoho GIMME!
Mycket grymt snygga grejer, till bra priser. Meneh undrar om det är nån som beställt därifrån och vet
hur storlekarna är? bland mina miljontals läsare borde det finnas nån...

Kommentarer
Postat av: ANNA ODE

Ska vi älska, så ska vi älska till Buddy Holly.

2009-02-25 @ 20:37:00
Postat av: en av dina miljontals läsare

fia har beställt från forever21, glöm inte att de frakt och grejer också!jag tror fia tog dom storlekarna som hon har i vanliga fall! loveyou

2009-02-25 @ 21:20:22
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0