Timo.

Varit i Bollhuset nästan hela dagen. Hade match mot Fibas, men jag kunde inte vara med :// Fick sitta sek tillsammans med Emma.W och Sandra istället för de som skulle kom inte :P men det var roligt eftersom Sandra var trött ozv ;D
matchen var ju enormt spännande. Slutade 166-22 till oss.. jadu, behöver jag säga mer? helt insane mycket poäng, och helt insane stor skillnad. För er som har noll koll kan jag säga att i en bra NBA-match blir det runt 90-100 poäng oftast, och då snackar jag båda lagen... jodå. Sen sek på Visby-EB i F94 också, EB vann med 85-35. Visbys coach råkade sparka en boll i huvet på en i Visby, haha det var lite kul.

Ikväll börjar visst Melodifestivalhallabaloot igen. Är väl mest intresserad av att se Petra Mede som programledare.
För det är väl hon? :)

Kommentarer
Postat av: malin KKKKKKarlström

sorry för du inte är med på headern kom på efter att jag gjort den att jag glömt dig annelie och emma :((((((((( ni va med på den jag hade gjort innan jag gjorde om den igen då glömde jag er :( <3

2009-02-08 @ 19:44:42
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: malin

men orka då måste jag göra om hela skiten ;O

2009-02-09 @ 10:22:39
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0