Ska vi älska, så ska vi älska till Buddy Holly.

Våra fredagar är egentligen sämst, borde var lediga. Gör absolut ingenting, nästan. Men just därför är de ju också så himla bäst. Först matte, började med funktioner. Då flyter allt på. Sen på samhället hade vi en diskussion i grupp. Och det är egentligen sen som den fina biten kommer. Nämligen svenskan. Hade halvtimmes rast, blev till tjugo minuter av diskussionen. Kilade ner på stan, känns som att jag gått hit och dit en hel del idag. I alla fall, kollade lite grejer osv. Sen gick vi till Ica och köpte naturgodis. Rutin: Vi går och köper godis, vi kommer lite sent till svenskan, vi har godispåsarna i handen, vi sätter oss och äter och gör ingenting annat under hela lektionen. Öhh nää skoja bara! haha jobbar massor.
Nämen idag beslutade vi att lägga undan påsarna, kanske börjar bli lite uppenbart att vi är några minuter sena varje fredag för att vi köper godis. Sen lämnade vi in en grej. och så frågade vi om vi fick gå iväg och läsa boken. Det fick vi, och vi behövde inte komma tillbaka. Men vi fick närvaro. Så vi gick ner på stan, försökte hitta fik men alla var smockade, gick fram och tillbaka hela tiden. Så den historien slutade på donken med två glassar och naturgodis. Inte alltför mycket läsande, men vi berättade i alla fall för Emma. (yyy) sen gick vi till h&m, dit kom pappsen en sväng också för han skulle till frisöören. Sen fick jag skynda skynda till idrotten=gå genom hela stan och till änden av Eskil och byta om på ca 10 minuter. Halkade på en isfläck precis utanför A och druntade i backen. Men ingen var i närheten så jag låg och skrattade med mig själv, för mig själv, åt mig själv. Sen for jag upp och skyndade vidare.
Pappa hämtade oss, åkte till Coop och handlade lite, sen bara chillat. Somnade framför teven, vaknade kokande.

Kommentarer
Postat av: malin

haha alltid du som ska hitta felen :(

2009-02-28 @ 00:19:44
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0