Mango Tango.

Ikväll har jag tagit hand om mig själv, eller vad är det man säger?
Inget speciellt egentligen, egentligen bara normala saker. Bara det att duschen var extra lång, och innehöll
fotscrub och sånt. Nyrakade ben, mjuka av lotion hör också till. eh ja.
Men så har vi ju en grej som är helt normalt och för de allra flesta en varje dag-grej. Men för mig sker det alldeles för sällan, och därför när det väl sker inte helt smärtfritt.
-Hårborstning
Vi ska inte nämna när jag borstade det sist... men det var tillräckligt längesen. Skulle kunna låta bli hur länge som helst egentligen men det skulle leda till att mitt hår blev en enda klump uppe på huvudet, måttligt snyggt spår jag.
Så innan duschen tog jag ca 1 ton hårinpackning och kletade i, drog/slet osv. Kletigt as hell. Duschade sedan i vanlig ordning förutom ovannämnda då. Sen lite mer inpackning som fick sitta i. Skölja.
Ta fram borsten efter en stund, dra på. Nu var grovjobbet redan gjort, annars kan det ta väldigt lång tid.
Men nu har jag inte bara en halvtömd stor burk hårinpackning och en soptunna med världens största hårtuss i.
Jag har också ett tovfritt, helt galet platt hår.
Tänkte att mitt hår är en spännande grej att läsa om så...
sa jag att hårinpackningen luktar galet gott också? m'm'm

Ska dona lite med fossingarna sen.
Fötter är ju i övrigt väldigt äckliga oavsett hur rena och välansade de är, tycker jag.
Nog om detta, även om det var väldigt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0