Jag har lurat mig själv, för många gånger nu.

Så var det måndag igen. Förmiddagen gick ovanligt fort, min spanskalärare sa cepe och förolämpade mig litegrann. Haha nerå ingen fara på taket, men roli e hon! På datan vare jävligt chill och på rörlig bild gjorde vi vårat manus, haha kommer bli awsome! kollade våran reklam och allas musikvideos också, shit ja...
Sen vare träning. Emma hade klantat till det helt otroligt, orkar inte förklara, men hon kunde inte träna i alla fall x/
lyckades i alla fall övertala henne att följa med och kolla ;) vi var bara fem stycken, men det var nice. Sen bidde det snabbis till Tuna Park. Lyckades tack vare Pedda äntligen hitta nya basketskor!

Och så delade jag med mig av gårdagens djupa/fantastiska/intressanta reflektioner till Anna;
Att melodifestivalen har samma "initialer" som motherfucker, så atte...



Kommentarer
Postat av: malin

sv:ååh limpis du är bäst! <3<3<3

2009-02-23 @ 22:26:47
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: putiinuttikutttifruttipopt

haha, måste erkänna att jag saknar att ha siw ibland, kanske hoppar på dina spanska lektioner!

2009-02-24 @ 14:20:19
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0