I've got a new complaint.

Idag åkte vi till Tuna Park på förmiddagen. Fick en del pengar, men köpte fkn AMAZING nog ingenting. Eller jo, en klubba för 1 krona. Duktig, duktig. Kommer känna mig ovanligt rik om en vecka. Sen åkte vi hem, jag åt en banan. Vid sex kom Michelle och Tomas, vi käkade ozv. Sen kollade vi lite teve/foton och käkade chips & godis, h3h3. Strax efter nio började jag, Erik, Tomme, Michelle och Dag spela TP. Vi var färdiga runt tjugo över tolv/halv ett...
Och ändå körde vi "specialregler", att man fick tårtbit varje gång man hade rätt. Bara för vi körde svåra frågor.
Hade fel på ALLA 50/50 frågor, verkligen. Men när jag fetchansade hade jag rätt, haha. Lyckades komma tvåa efter en hård spurt med Dag, Erikah dåh vann. Lärde mig att det är förbjudet att bada Topless på Barbados mm.
Nu sitter jag bara här och glor, sova så småningom. Norge åker hem på förmiddagen.

Händer det något på kvällen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0