I see you in my dreams.

På söndagar brukar det inte hända speciellt mycket i mitt liv, denna var inget undantag...
Har lyckats göra några mattetal i alla fall, och så svarade jag på samhällsfrågorna. Känns inte som att det är så mycket nu ändå, skönt! peppar peppar...
Kollade på Flyga drake ikväll, den var bra :) har ju sett ett slags boktips om den på film som några på Eskil gjort så jag var sugen att se den.. Ska själva göra ett sånt om ett tag. Anyway, imorgon är det skola igen. Måttligt pepp på det då.
Meneh ja, inte mycket att säga. Borde sova snart egentligen, men det är jag inte alls sugen på! lagt mig vid två ungefär hela lovet, så den rytmen ligger i än. Men får göra ett försök snart.
G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0