Give me fire.

Fyfan vad skönt med lov säger jag bara!
Sen 6 veckor till påsklov.
Därefter 8 veckor till sommarlov.
omg.
Svenskan var ju mest värda lektionen idag, åt godis och krånglade med gruppindelning hela lektionen.
Blev ju bra grupp i alla fall, för en gångs skull typ. :) r.i.p mitt finger och lår på idrotten.
Sen skulle Emma och jag ta tjugo i fem, hon fixade presentkort till Lotta (sin mamma dårå)
sen skulle jag köpa cola, men ica's kassagrej failade, så vi missade bussen för Emma skulle hämta blommor också. Aja anyway, tog fembussen. Sen bara käkat, chillat framför teven ozv.
Nu lyssnar jag Mando's nya som damp ner i brevlådan idag, nize.

Min blogg luktar tydligen bajs, blev nästan tårögd av lycka :') vill tacka dig, vem är du?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0