Ca 14 steg.

God eftermiddag och sånt. Har nästan nyss kommit hem från staden. Sov hos mommi och vaari i natt efter en underbar Anna Ternheim-konsert!
Åkte först in till mormor och morfar för att lämna grejer och hämta nyckel. Tog en promenad med Mommi, Leila och Hubbe. Sen körde Leila mig till Munktell. Sofia och Pierre satt på sjuttonde raden eller något sånt, och Micke och en till däruppe. Men Lisa och jag satt på fkn rad två! pretty awsome.
Annas ena körare Nina inledde med några egna låtar, lät bra det. Hon va rolig också ozv. Sen blev det Anna! fyfan va bra de va! Kan inte välja nån favorit direkt, grym spelning. Sen vare en specialare på slutet så ett gäng kvinnor sjöng en låt med Anna som dirigent. Därefter kastade de ut rosor, lyckades norpa åt mig en ^^ Gick ut, trängdes med 3000 människor, skaffade autograf, h3h3, trängdes med 3000 människor till, hämtade jackan. Blev galen på väg till bilen och skrattade hela vägen till Gredby. Var hemma runt tjugo i . Sen satte vi oss och käkade, var überhungriga.
Försökte att inte väcka hela huset. Sen somnade jag typ direkt när jag lagt mig.

Vaknade vid elva idag, käkade lite frukost. Sen kollade vi backhoppning och chillade ett tag till.
Åt mat vid tvåtiden, fikade ozv. Coop med pappsen, och sen hem.

Värt!

Kommentarer
Postat av: LISAAAA

HIMMELSKT!

2009-02-15 @ 18:17:45
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0