All I ever wanted.

Blev ingen skola idag (eller ja, igår) heller. Missar matchen imorgon (eller ja, idag) också :((
Meneeeh nu ere såhär va att Lisa ska köra upp en totempåle i röven på dem som kommenterar completely anonymt. Finns inget tråkiagre ju! och hon e från strängnäs så ni bör passa er.

Blev utmanad av Malin (www.mkarlstrom.blogg.se) att skriva sju sanningar om mig själv..
1. Jag säger fitta, hora, bajs mm väldigt ofta
2. Jag är ofta oseriös, tänkte vara det nu också, men ska försöka att inte.
3. När jag gick i trean brukade jag och min pojkvän David "hångla" på toaletten varje rast
(den va väl ganska seriös, va?)
4. Jag är störd i huvet
5. En sanning är att vissa sanningar kommer ni aldrig få veta
6. Jag säger ofta att jag vill ligga med folk,prylar osv. mest när jag stör mig på det
shit vilken värdelös sanning
7. här hade jag nåt bra på g, men jag glömde bort det
Jag utmanar: ingen

Gick ju sådär, men å andra sidan.. detta är ingen seriös blogg
jag kan vara seriös när det behövs
då vet ni det
läs min blogg
jag vill ligga med mig själv

Kommentarer
Postat av: martin timell

din blogg är den seriösaste bloggen jag vet, jag är såå seriös, jag är ju trots allt martin timell och jag skulle kunna tänka mig att ta ditt nummer och komma över på en smygare ikväll. det där med david var förresten jävligt komiskt, fick du till de så med kojefors och haddad också, fniss fniss! plus att jag tycker att du utmanat mig så att. hähähähähä

2009-02-07 @ 00:31:00
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0