That's alright mama.

Vaknade just på soffan. Ska nog snart återvända dit men först tänkte jag köra lite uppdatering av nån anledning. Tänkte väl mest bara berätta att i tisdags vaccinerade jag mig mot Hepatit A och Gula febern. Fick också med mig ett drickvaccin mot Kolera. Därefter fick jag äntligen se Lisa igen. Fantastiskt att få ventilera lite igen. Vi åt oss i vanlig ordning fördärvade och slötittade nån kass Eddie Murphy-film bland annat.
Idag/Igår/Onsdag insåg jag att lukt är som smak. Allt som smakar gott smakar inte gott tillsammans. Allt som luktar gott luktar inte gott tillsammans. Var inne på Blomsterpralinen för att hämta ett par saker. Och choklad, ost och blommor är en helvetisk kombination när det gäller lukt, huga! Anyway, back to the couch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0