Low.

Jomen hej du. Segade länge på mina goa madrasser idag. Tog mig till slut upp och fick i mig lite frukost. Mmm. Sen blev det en stunds tv-tittande och sådär innan jag kollade på när de andra åt lite till. Själv stod jag över, otroligt! Därefter åkte vi till Tuna Park och gick några rundor där. Fick bl.a. med mig en bok jag tänkt köpa för 24 spänn!
Efter det åkte vi till MacBeth och käkade, hela gänget. Det var gott som fan och väldigt trevligt. Kunde inte låta bli att flashbacka lite, men skärpte mig snabbt. Till sist avslutade vi med lite vin/julmust/capuccino och ananas hos Tomme & Michelle.
Imorgon far Norge hemåt igen och på kvällen ska jag äntligen få se mina kvinnor igen! Trore behövs rätt rejält faktiskt. Alltså, behöver alltid dem. Men aa ni fattar. Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0