Lotta tyckte inte kuk var bra.

Har fortfarande inte fått ordning på datorn, men idag kommer Malin och det är hennes så vi får hoppas att hon kan kirra. Nu äre svenskalektion som gäller.

Anna säger: Angelica tog en spruta så hon är hemma. Livet är till för att man ska må bra. Livet är till för att man ska leva det gott. Jag äter mycket grönsaker idag. Ha en bra dag kamrater.
Ska inte Moa säga något också? Och så säger du nåt.

Moa säger: Jag har inte ätit några grönsaker alls idag. Men jag har ätit två klementiner. Jag tror jag är besatt av klementiner, och juice. Allt med massa frukt. Mmm. Ungefär. Ungegär, ungegär, haha. åååh. Det fattas bokstäver! (upprördstecken) *gör ett ljud som inte går att skriva* Idag är det kallt ute. Hejdå.

Jag säger: Det smakar blod i min mun.
Men det blir kebabpytt idag (säger Moa)
Jag säger: Jag ska antagligen äta pizza med Malin idag, tjocka. Gott. Hoppas vi. Otestad pizzeria.
Moa hoppas inte, hon är avundsjuk. OOOOH DÖDSSYND!

Kommentarer
Postat av: KJELLE

PIZZA PIZZA PIZZA <3

2009-12-02 @ 11:44:28
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0