Who.

Värsta värda skoldagen då. Åkte tiobussen in, började tjugo över tolv, mmm, så nice. Gick runt lite på stan ett tag, sen gick jag till syon och glodde som en idiot på snubbarna som satt i kö en stund, sen gick jag igen för att göra samma sak en stund senare. Dog typ lite av värme också. Efter ett tag kom Emma, Ankiz och Anna ner, då käkade vi lunch. Något jag lyckades glömma sen, men det är en annan ännu tråkigare historia. Sen hade inte jag nånting förrän klockan tre. Gick runt på stan lite till, följde med Anna och Ankan till tåget och bara segade runt. Förträngde hela tiden att jag började igen 15.00 (jag var alltså den enda av oss, ännu bättre) fick även för mig hela tiden att jag skulle ha matte fast det var det vi haft på morgonen. Vet inte varför jag berättar det här, men vaihell, ni är vana. Följde med Emma till BalanZe också, hon skrev in sig, nice. Sen snackade vi lite skit innan jag skyndade till mumen. Där började vi med Excel som är jääääääääääättetråkigt. Men Louise var smart så det var roli. Efter skolan käkade jag, Kawa, Elias och Simon på Pastahuset, längesen=gotti gotti! Blev i vanlig ordning ASmätt. Var med Kawa en stund, sen åkte jag sjubussen hem.
Träffade Frida där, det var kul! Just ja, köpte sviiinballt block på Bokia också. Ett av mina bättre inlägg känner jag...

Dagens:
1. Ankan gav mig $o-o$
2. Anna vill inte veta när skolfotot är

Kommentarer
Postat av: Jennie

SHOW ME THE..block

2009-08-25 @ 22:51:48
URL: http://discrepancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0