Rumpor.

Idag vaknade jag vid halv nio. Var så.jävla.trött. Gick runt som en zombie. Vid halv tio åkte mamma iväg till kyrkan för att möta upp alla hundtanter. Jag gick iväg med Rocky till platsen där vi skulle mötas. Jävlar vad varmt det var att gå i solen! orkade inte ta av mig tröjan heller. Piggnade i alla fall till lite, även om jag var seg som fan i benen.
Sen var det springa runt i skogen heela dagen som gällde! Figurerade på alla hundar utom en, och då varje hund gör flera rundor så blir det en hel del gömmande, och lekande! (hundarna skulle alltså leta efter människor och jag var en av dem) men det var väldigt roligt. De tyckte jag var duktig, he-he. Fick använda walkie talkies också, meeegacoolt ju!
Efteråt fikade vi och diskuterade hur det hade gått. Mamma fick fara iväg tidigare till jobbet dock. Var klara vid tretiden.
Duschade osv. Sen åkte jag och pappa iväg till stan. Kunde knappt hålla upp huvet, så.jävla.trött. Var meningen att jag skulle träffa Emma vid korvvagnen, men hon och Lotta hade åkt iväg och skulle inte vara tillbaka på ett bra tag. Så jag och pappsen blev bjussade på korv med bröd och cola av Ali (y) sen fick vi testa berg-och-dalbanesimulatorn också, det var nice! Vi såg nog jättelöjliga ut : D Sen åkte vi hem igen, hah. Lite fail, men nice ändå.

Idag stod jag i samma ställning jättelänge och blev jättestel, men det gjorde inget, för det är så lätt att glömma allt annat runtomkring när din röst klingar i mina öron.

Kommentarer
Postat av: Cepe

HJÄRTA!!!

2009-08-16 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0