Here comes the rain again.

Javisst ja. Igår var vi vid Nes Kyrkoruiner och tog en titt, det var ganska nice. Gick ner till vattnet osv också och tog en del bilder, blablabla. Lite senare slog en skrämmande insikt mig; jag kommer inte fatta ett smack av vad Dags mamma säger! (de är från Vestlandet och där pratar de en väldigt speciell dialekt som även vissa norrmän kan ha svårt att förstå) men det gick bättre än väntat. Nu sa vi ju inte så mycket till varandra, men ändå. Käkade Backalau (stavning?) till middag, det var gott. Sen bidde det smarrrrrrrrrry våfflor på kvällen. Silje och jag såg den dålig film.
Natten blev varm och lång, håll på att dö. Det var fint.

Åkte vid elvatiden idag. Körde på för fullt med undantag för kisspaus och donkenpaus i Arvika. Var hemma vid fem. Sen ska jag ner till Emma, fyfan så skönt det ska bli att se henne igen! sist vi sågs var den femte juni. Kommer bli göööööy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0