Hela världen är så underbar.

Vaknade klockan nio i morse. Var nära att gå upp, men det dröjde en stund till. Väl uppe segade jag mest runt i några timmar. Sen vid ett åkte jag och mamma iväg till Västerås. Först plockade vi upp Erik och sen for vi vidare till Ikea. Köpte bara tråkiga saker, och jag var, helt otrrrrrroligt nog inte på särskilt bra shoppinghumör. Efteråt kände vi att det var matdags, och då beslutade vi att Max lät bäst. Tomas och pappa hade slutat jobbet så dem anslöt sig också. Efter maten åkte jag, mamma och Erik till Björnö och badade/solade. Jävligt skönt! tog en glass, och sen for vi hemåt igen.
När vi varit hemma nån timme tog jag en cykel tur på ca 11,5 km, det var väldigt skönt att röra lite på sig igen! Fick en fluga i halsen också, smarrigt värre vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0