Hej, jag hör bra.

I morse när mamma väckte mig låg jag med kudden tryckt mot bröstet. Jag hade blod i ena näsborren. När jag borstade tänderna spottade jag blod. Det var jättenice.
Började dagen med att ha foto i 2½ h. Pratade mest och gick igenom kameran osv för att påminna oss själva. Var ute och fotade en liten stund också. Efter det var det lång lunch som gällde. Åt macka och yoghurt, sen satt vi i solen och stekte vettu. Hade engelska också, Hazel verkar riktigt jävla bra. Bestämd och så, men jävligt skön också. Dessutom har hon intressanta erfarenheter och ja, det ser ut att bli spännande helt enkelt. Avslutade dagen med en halv timmes naturkunskap. Pratade om klimatförändringar. Jag och Emma skrattade. Emma skrev roliga saker fast inte med flit. Jag satt på världens högsta stol, det såg nog snyggt ut. Åkte trebussen hem, smockad som vanligt. Baby Got Back med Emma är finfint. Somnade i vanlig ordning när jag kommit hem. Sen har jag sprungit rakt genom en lerpöl på en åker samt ätit sex stycken jättegoda plommon från vårt plommonträd. Har hört att det är sånt man typ bajsar på sig av.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åt också plommon idag. Ingen akut bajsnöd i sikte än iallafall.

2009-08-25 @ 22:57:48
URL: http://discrepancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0