Walking on a dream.

Herregud vad jag är omogen egentligen. Hade tänkt sluta med det men så läste jag en kommentar, så atte det kanske blir lite till. Hatar mig själv ibland, ehehhe. Chill dag idag, lediga imorgon=studiedag+två lektioner bortsnackade.
Fkn skönt asså! Har haft en jävligt skön dag hemma också, bastat och massa sån smörja, nize. Men det var svinkallt att duscha, hemskt var det. Vi eldar nämligen med ved (INTRESSKLUBBEN ANTECKNAR) och det har inte varit någon hemma idag så det fanns inget varmvatten, men det upptäckte jag lite sent så atte...

Nu ska jag äta mango och naturgodis, samt dricka varm choklad och lättdryck framför teven (yyy)

Juste, basketlaget var med i tidningen, ser ut som en förvrängd pedofil (yyy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0