Vill också va med.

Har ju då inte bloggat på ett tag så atte. Har inte känts särskilt värt. Egentligen är det så jäkla ointressant att skriva och läsa om vad jag gör på dagarna osv. Ska sluta med det nu. Undantag om något speciellt spännande händer förstås, men det är väl en lågoddsare i dagsläget.

En jävligt ful grej är när människor umgås med andra och ba wohooo nice alltså pretty close asså. Sen ba neee ni e för ocoola för mig för jag e så ball så herrråååå. Sen ba tar ett par bira och blir packade på det, då ba wohhhoooo I Love you guys. Jävligt ful grej asså, men mer synd om dem än om oss så atte,hahahahahahahahhahahahahahahahahha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det uppstår något sorts bloggkrig HEHEHHE

2009-04-21 @ 16:33:13
Postat av: joakim

borde jag känna mig träffad? i sånna fall: du har ingen aning om någonting, idiot.

2009-04-28 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0