Jeffrey.

Min blogg börjar bli en varannandagare ju, får försöka ändra på det tycker jag. Igår fick datan tokspel och hängde sig som aldrig förr. Får väl bli dagens ursäkt. I alla fall, gårdagsförmiddagen spenderades hemma i lugnt tempo. Vädret var det ju inga fel på. Skulle tränat på kvällen men den blev flyttad tills idag så jag åkte hem till Emma istället. Vi roade oss med gamla filmer (som vi själva gjort alltså) finns i sjön, promenad, popcorn, påskmust, poker, Sverigespelet och Hänga gubbe. Jajamänsan, prima lir det där.

Som sagt, träning idag istället. Fram tills dess ska jag försöka göra lite nytta, så får vi se vad framtiden
har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0