Hallå igen igen.

Oooh vad jag är trött nu. Var otroligt trött innan träningen också, men kom igång sen. Efter träningen såg jag ett sms från mamma, det stod att hon var tvungen att jobba nästan hela helgen. Blev lite galen. Men 45 minuter senare messade hon april april. Ack ack ack vad jag är dum! men det var ju bra ändå. Vi har lurat Anna också. Att Kerstin blivit hämtad av ambulans. Hemskt egentligen, men det var roligt för Anna gick på det ganska jättemycket, hehehe.
Och Emma och jag fortsätter glatt vårat syndande, dagens var pizza på Hurtig's. Jodå.

Och alla vill ju ha en bit av kakan, d.v.s. stjärnglansen och all uppmärksamhet det innebär att få ett eget blogginlägg
på www.linnrosenborg.blogg.se Dagens lyckliga är punkrockaren Ragmond.

Ragmond föddes runt 2003 i Finland. Han var en väldigt plastig typ, men söt och god inuti. Idag är han fortfarande plastig utanpå, men all ensamhet under höstarna har gjort honom alldeles tom där inne. Ragmond har den mycket ovanliga (as a matter of fact, han är den enda som har den) sjukdomen Röröanyröborödy. Det innebär att hans talan måste föras genom människor. Forskning visar att Lisa Tammi är den som är bäst lämpad för att förmedla Ragmonds känslor.
Ragmond är grön, han har gula stora öron, lite halvgalna ögon och en röd tuppkam i gummi. Väldigt stilig! Det tycker även Ramona, men hon har ett hjärta av trä, så förhållande är lite knackigt. Jag ser fram emot sommaren och återseendet med kära Ragmond!

Kommentarer
Postat av: ragmond

jag buggar för denna notis, ramona hälsar tack ända från rötterna.

2009-04-02 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0