Envisa gamla gubbar.

Idag är det fredag, men fredag har bara varat i ca 4 minuter (lite till när jag är klar) så det finns inte så mycket spännande att berätta än... Men igår var det torsdag och steg jag minsann upp halv sju, huga! anledningen till det var att 09.30 började träningen i Bollhuset=åka med 08.12-bussen. I alla fall, med på bussen var även Nathalie, så vi gjorde sällskap för hon skulle också till bh. Sköt lite tillsammans innan våran träning började också. Har saknat dig<3
På träningen var vi bara 4 stycken, så vi tränade skott hela tiden. Efteråt hämtade mamma mig, och så for vi hem, gick en liten promenix, fikade med Kerstin, gjorde oss i ordning, käkade mat och åkte tillbaka till stan.
Vi anslöt oss till gruppen som sett Män som hatar kvinnor, och vi kan även ansluta oss till den kanske något mindre, men fortfarande stora gruppen som tycker filmen är bra. Efter det åkte vi till Mommi och Vaari, käkade megagod kolapaj, babblade på och fick lite påskpengar, satt inte fel :)<3 Har gått en promenad på kvällen också, och sett en film, men jag somnade fanimej i slutet! Nåja, dags att sova snart tror jag. Lika bra det.

Känns som det var nåt jag hade att säga, men jag kan icke minnas.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Allt bra med dig nu när solen skiner? (:

2009-04-10 @ 11:36:00
URL: http://jjassie.blogg.se/
Postat av: Inte jasmine

kolapajen var verkligen hiiiiiiiiiiiiiiiiimmelsk god juh.

2009-04-10 @ 20:35:23
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0