Easy drink.

Glömde en annan grej också (viktigt viktigt att berätta ju...) åkte ju som sagt moppe till bussen, och givetvis också hem därifrån. Men några timmar senare och med regn uppepå det så var det liite kallare, och mina händer var liite rödare när jag kom hem. Hade fan ingen känsel=inga vantar dårå. Synd om mig (aha, en anledning till chokladbollarna) meneh i alla fall, på vägen hem då så mötte jag tre bilar samtidigt (faktiskt very big deal på våran väg) och den första var en polisbil, mitt ute i skogen liksom? ingen aning var den hade varit någonstans, men värsta dramatiska dagen ju,hehehe.
Min blogg idag är ju värsta spännande. Just det, det är den ju varje dag, Aaaaaiiiiighhhtt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0