Considerado.

Det var väl ändå inte det som var dagens rubrik egentligen, eller hur Anna? jag minns inte :((
Anna ska ge mig en pimpad ponihest. Men om hon inte hittar någon så ska hon tanka ner en, hon kan trolla, så därför kan hon tanka ner en hel häst.

Efter skolan hämtade Lotta mig och Emma och så åkte vi till munktellarenan. Emma hade sin första friidrottsträning ^^ det var lite segt men ändå rätt kul att se på ibland. Speciellt baklängeshoppen ;) träffade Viktor också som kanske skulle börja :) sen efteråt åkte vi till Spicy Hot och käkade.

Den här veckan kommer bli värd känns det som.

Kommentarer
Postat av: ode

hahaha, jag minns inte : DDDDD PUUSS<3

2008-09-29 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0