Back to twelve.

Hej. Jag är hemma igen. Värsta knäppt. Jag har saknat datorn mer de här hmm, tre-fyra dagarna (beroende på hur man räknar)  jag varit borta än vad jag gjorde när jag var borta i typ en vecka förra gången. Anyway. Igår färgade jag och Lisa håret, hon e rödbrun a la Julia Roberts (fast egentligen är hon lila,haha) Jag är ganska så blond.

(jag vet det är jättelångt, men rätt så läsvärt)
Roligaste den här veckan och på mycket länge var i fredags på idrotten. Då skulle vi paddla kanot på Eskilstuna-ån. Radarparet Linn & Emma var givetvis stenhårt på g. Vi bar ner kolossen till vattnet och jag trodde att jag skulle klämma fingrarna av mig mellan spetsen och bärsnöret. Sen for vi iväg och jag kunde ingenting så vi for in bakom ett stort träd men lyckades undvika de långa grenarna som sträckte sig mot vattenytan. Under vår färd mot Strömsholmen (vi började nedanför gamla Konstmuséet) så passerade vi tre broar. Den första skulle visa sig varit skyhög jämfört med de två andra men det visste vi inte då, så vi fick panik och böjde oss framåt som fan. Sen kom en bro som var låg på riktigt, då fick vi lägga oss rakt bakåt och bron var inte så vacker underifrån och jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Under den sista bron så *harkla* stönade jag och Emma så att säga och höll på så där ni vet,höhö.eh.ja. Louise och Moa undrade vad vi höll på med och vi mumlade ursäktande att vi inte kunde låta bli att ta en snabbis. På vägen tillbaka fick vi panik under bron för vi höll på att köra in i en av pelarna. Jag låg ner och skrek: "Vad ska jag göra?!" och försökte utan minsta framgång att paddla, medan jag skrattade så jag kiknade, Emma grejade det trots flera skrattsalvor där också. Sen kom den andra låga bron, då var det åter dags för lite hederligt brosex. Vi höll på som galna och måste ha hörts bort till Cityhuset. "Ah, oh, yeeeah thatäs right baby *Slå med paddeln i kanoten, dunk dunk* osv. Men plötsligt säger Emma: "Det går några killar där!" Va? tänker jag, hur fan ser hon det (jag tror att hon menar på bron) jaaa säger hon.. ehh okej. När vi sen kommer fram i solskenet och jag reser mig så ser jag att det sitter ett par killar på en bänk och tittar. eh ja just det. på oss tittar dem. Jag börjar asgarva och försöker desperat att paddla oss därifrån, men eftersom Emma ligger kvar i kanoten och fnissar så kommer vi inte någonstans. Jag vänder mig åter mot killarna som fortfarande stirrar, så jag gör det enda rätta "Tjena, tjena" och den ena killen vinkar. Sen kommer ett äldre par fram till broräcket och frågar hur det går och vi pratar lite med dem. Sen paddlar vi fort fort iväg (kom ihåg att vi skrattar ungefär hela tiden medan allt detta händer) sen kommer vi lite snett, jag kollar upp på bron där paret står kvar, tanten vinkar och vi vinkar. Sen konstaterar hon det vi redan upptäckt, nämligen att vi snurrade runt och var på väg tillbaka åt samma håll. Men till slut så kommer vi iväg. och killarna glor fortfarande. ah vi är bäst.

Kommentarer
Postat av: MALLAN BALLAN <3

haha ja emma berätta om erat lilla äventyr igår , ni är ju kingarna! ;D

2008-09-14 @ 21:05:29
URL: http://maalink.blogspot.com
Postat av: LISA

ni ÄR så sjuka så de finns inte, fast egentligen hade jag velat vara med i kanoten, mamma och sara tyckte mitt hår var lila..

2008-09-15 @ 10:31:06
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0