London calling.

Idag var det bio, Patrik 1.5 med Emma,Ellen och Malin som gällde. Det var skitroligt! äntligen flickor :) Och filmen var bra. Undrar om de andra i salongen störde sig på oss. Innan gick vi runt på stan, handlade godis och så. Träffade Tommy, Niklas, Johan och Adam en stund i smedjan också. Efteråt gick vi till donkan och väntade på bussen. Där var det roligt. Och sen träffade vi dem igen. Sen när vi gick därifrån kom jag på att jag hade glömt min påse. Så Emma och jag började springa som fan tillbaka:
"Egentligen har jag inget värdefullt där i, bara godis och ett par vantar för typ femton spänn. Men jag fryser om fingrarna" Jag tog aldrig på mig vantarna. Men vi hann med bussen, precis lagom. Och godis är ju ganska värdefullt egentligen när man tänker efter. Uschanemej, snart är lovet redan slut!

Kommentarer
Postat av: MALLAN BALLAN <3

fett kul kväll <3

2008-11-01 @ 12:26:29
URL: http://maalink.blogspot.com
Postat av: LISA

NU KAN JAG SE DIN BLOGG!:D SNYGGAST DETTA ÅR

2008-11-04 @ 19:05:47
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0